Ocu naici na naslov! Gde Firma nije na 1 mestu? Nego ljudski resurs, (radnik). Gde je isti resen u svim firmama. A na 2-gom mestu Firma, mehanizacija, amortizacija. Itd. Ljudi su izrevoltirani, gladni. Zaduzeni, prevareni. Premoreni, zive od 1 do 15.i to ako nekasni. Robuju sistemu. Sve je to lepo. Novi autobusi, rendgen. Putevi se sredjuju,vrtici, skole,subvencije, citave nauke. Pritom mali radnik, malo veci. I jos veci su nosioci svih tih poslova i preduzeca. A ne ovi sto se otimaju oko njih, posle izbora i urusavaju dobre firme. Ko je sagradio Vrtice i od cijih para? i ko vam cuva decu ko ih edukuje. Ko pritom kupuje knjige od 30.000.hij. Ima ali su redki. U mojoj ulici tesko a velika je. Prosek je od 30 do 40 hilj. Zivi zivot na rate.,bez brige i mozga. Ponizavajuci tekstovi.nikad veca povecanja plata i penzija 10 puta ti uzmu a dva vrate. I tako.
Novi sad08.09.2019 • 11:04
Najvaznije od svega sto su autobusi na CNG, najbolja alternativa dok se elektrifikacija ne bude pristupacnija. Sledeci korak o kom bi trebalo da se razmislja da gradski prevoz bude potpuno besplatan a da se uvede ekoloska taksa za voznju privatnih vozila u gradu od cega bi se to finansiralo. Da Novi Sad bude bar u necemu moderan grad
Jel može neki smislen predlog kako da se sprovede naplata te ekološke takse a da to bude iole pravično (čitaj ko više zagađuje više i da plati) a opet izvodljivo.
Zasto se kupuje Mercedes(ne treba da mi neko objasnjava-automehanicar starog kova kad se radilo gen opravka motora-Postujem Mercedes) kad se Volvo POKAZO NAJZAHVALNIJIM za Novi sad?! Ocito da je neko pranje novaca? !
Ne laži!
Možda su polasci iz Futoga i ostalih Klisa poznatih po "sigurnim glasovima" redovni, ali svi autobusi sa Limana preskaču barem po jedan polazak, neretko dva a bude i po tri. Četvorka se redovno čeka 30+ minuta...
Samo mi nije jasno sta su to Budisavcani skrivili da se godinama neko izivljava nad njima????Ko to pravi raspored polazaka i zasto se konstantno sallju ti krsevi od autobusa????Sta bi tu znacio strateski partner da rastera upravnu zgradu pa da postanemo svi isti..Sada kad se podmladjujete administraciji bi trebalo zabraniti dolazak autima na posao posto svi imaju pokazne karte...
da je sve laz, kao sto je sve u poslednjenjih 7 god. Sminka i pranje para u vidu autobuskih stjalista, napr.. Nisam protivan nastresnicama, ali prvo obezbediti vozila.
U kuci gde domacin lakira parket, a krov mu prokisnjava, tu srece nema.
Zavlad`o lopovluk.
Super je sto se kupuju novi autobusi. Samo sto to nista nece pomoci ako ne bude imao ko da ih vozi. Plate u GSPu su sve manje zbog konstantnog povecavanja broja zaposlenih pa se kolac deli na vise delova. Posledica je odlazak vozaca i unistavanje preduzeca. Red voznje je talodje proredjen za 20% u prethodnih par godina. U spicevima ljudi se guzvaju kao sardine. Zbog toga dugo traje ukrcavanje putnika kao i voznja do odredista.
Svaki dan se vozim gradskim autobusom. Primedbe da su neredovni su neosnovane.Promeni se red vožnje a neobavešteni bi da dok stignu na stajalište da dođu autobusi.Bune se oni koji se retko voze autobusom. Koristite tataksi
A te midi autobuse od 105.000 evra bez pdv koji ničemu ne služe, a prava cena im je oko 70.000 niko i ne spominje. A i kvalitet tih mercedesa je sporan.
Najvaznije od svega sto su autobusi na CNG, najbolja alternativa dok se elektrifikacija ne bude pristupacnija. Sledeci korak o kom bi trebalo da se razmislja da gradski prevoz bude potpuno besplatan a da se uvede ekoloska taksa za voznju privatnih vozila u gradu od cega bi se to finansiralo. Da Novi Sad bude bar u necemu moderan grad
Znaci svi oni autobusi koji su goreli, nisu slucajno goreli javnost je morala da za to zbog ovog,kupovine novih autobusa ! Kako smo glup i naivan narod, radimo sami protiv sebe a sve zarad da bi neko uzeo legalno vecu kolicinu novca i onda se pravio pametan !!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP kupuje još 30 autobusa, do kraja 2020. znatno podmlađen vozni park
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•08.09.2019.
•10:44 > 09:38
Komentari 20
Lik koji nije bitan.
dule
Najvaznije od svega sto su autobusi na CNG, najbolja alternativa dok se elektrifikacija ne bude pristupacnija. Sledeci korak o kom bi trebalo da se razmislja da gradski prevoz bude potpuno besplatan a da se uvede ekoloska taksa za voznju privatnih vozila u gradu od cega bi se to finansiralo. Da Novi Sad bude bar u necemu moderan grad
Jel može neki smislen predlog kako da se sprovede naplata te ekološke takse a da to bude iole pravično (čitaj ko više zagađuje više i da plati) a opet izvodljivo.
Lajos Pete
Nemanja
Možda su polasci iz Futoga i ostalih Klisa poznatih po "sigurnim glasovima" redovni, ali svi autobusi sa Limana preskaču barem po jedan polazak, neretko dva a bude i po tri. Četvorka se redovno čeka 30+ minuta...
Goga
iguman
U kuci gde domacin lakira parket, a krov mu prokisnjava, tu srece nema.
Zavlad`o lopovluk.
Bl
Darko
Marijat
...
Alexa
Vozac jgsp
Novi sad
Krompir
Dejan
skeptik
Novi Sad
Divno
BELENYI
E , ali njih treba i ljudski , dostojanstveno PLATITI i PLAĆATI a i na njima ne može da se kombinuje sa tebdersko - nabavnim cenama , zar ne ?
Ima li leka za ovaj NAŠ JGSP ?
NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H